aisthisis

Friday, November 10, 2006

Επικοινωνώντας

Το μεσημέρι πήγα για μπάνιο. Ξαπλωμένη χαλαρά κάτω απ'το φθινοπωρινό ήλιο, συνειδητοποίησα ότι μου είναι πολύ ευχάριστο να διαβάζω τα post σας, έχω αρκετή έμπνευση να σας σχολιάζω, αλλά καθόλου έμπνευση να γράψω ένα δικό μου post. Aυτό που με κινητοποιεί είναι το ερέθισμα που μου δίνετε.
Σκέφτηκα επίσης πόσο απαραίτητο μου ήταν πάντα να κοιτάζω στα μάτια το συνομιλητή μου, θεωρώντας ότι έτσι δύσκολα θα πέσω έξω στην εκτίμησή μου.
Αυτό το λίγο διάστημα που συνομιλώ μαζί σας, χωρίς να βλέπω τα μάτια σας ή να ακούω τη χροιά της φωνής σας, ανακαλύπτω ότι υπάρχει μια κρυμμένη γοητεία σ' αυτή την επικοινωνία πίσω απ'τη σιωπή της οθόνης.
Πίσω απ'την οθόνη νιώθει κανείς ότι δεν απειλείται, ότι δεν εκτίθεται σημαντικά. Ετσι ίσως να εκφράζει στοιχεία των σκέψεων ή των συναισθημάτων του που δύσκολα έως ποτέ θα εξέφραζε σε αγνώστους.
Ετσι λοιπόν, αν βρισκόμουν μαζί σας σε μια κοινωνική εκδήλωση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι κουβέντα δε θα ανταλλάσσαμε πέρα απ'τα τετριμμένα. Κρυμμένοι τότε πίσω από άλλες μάσκες (και όχι της οθόνης), νομίζω δε θα πλησιάζαμε ο ένας τον άλλον.

Αρα, για άλλη μια φορά λέω στον εαυτό μου να είναι ανοιχτός στο καινούργιο και να τολμα. Να προσπερνά κάθε στείρα προκατάληψη.

12 Comments:

  • At 3:47 PM, Blogger fish eye said…

    ..ναι ξερουν φιλοι μου στο τσατ..φιλοι μου στα μπλογκς πραγματα για μενα..αναγκες μου..που πολυ αμφιβαλω πως αν ρωτησουμε την καλυτερη μου φιλη(απο παιδια)θα μπορεσει να απαντησει..αυτο ακριβως σκεφτομουν πριν λιγες ωρες!!πικρη η αληθεια!!

     
  • At 3:05 AM, Blogger just me said…

    Καλή μου Αίσθησις, σ' έψαχνα μέρες και ανησύχησα μήπως "έκανες πίσω", όπως παραλίγο να είχα κάνει κι εγώ, πριν κάποια λίγα μπλογκς μου μεταδώσουν αύτήν την κρυμμένη γοητεία που αναφέρεις και την αίσθηση της αλλιώτικης παρέας που δημιουργείται μέσα από εκλεκτικές συγγένεις.
    Το ποστ σου διερμηνεύει ακριβώς και τα δικά μου (ακόμη αμφιθυμικά, είναι η αλήθεια) αισθήματα απέναντι στο μπλογκινγκ. Αλλά, μιας και βρεθήκαμε, όσοι βρεθήκαμε, λέω να προσπαθήσουμε να μη χαθούμε, είτε με ποστ είτε με σχόλια, είτε ξέροντας πλέον ότι υπάρχουμε κάπου outhere.
    Ελπίζω η απαίσια σύνδεσή μου (είμαι στο σπίτι σήμερα) να αφήσει το σχόλιό μου να έρθει σε σένα, πριν με πετάξει έξω.
    Καλό ΣΚ και καλή καινούργια εβδομάδα.

     
  • At 5:40 AM, Blogger markos-the-gnostic said…

    αισθησιακή αίσθησις συμφωνώ με την just - είναι πολύ σημαντικό πράγμα οι εκλεκτικές συγγένειες...

     
  • At 7:28 AM, Blogger Αίσθησις said…

    με το φεγγάρι αγκαλιά χαίρομαι που βρήκες έναν τρόπο να εκφράζεις όσα θες κι εδώ σίγουρα κάποιοι σ' ακούνε.

    Just me για εσάς-εμάς- τους λίγους είμαι εδώ. Θα με ανεχτείτε όμως να γράφω αραιά και που, όταν θα έχω κάτι να πω. Θα σας σχολιάζω ωστόσο ανελλιπώς.

    Μάρκο, τι να πω σ'εσένα. 0λη μας η
    σχέση εκεί στηρίζεται. .

     
  • At 6:35 AM, Blogger Κασσιανός said…

    Αν τολμούσα το φθινοπωρινό κολύμπι, θα τολμούσα πολλά πράγματα!

    :)

     
  • At 3:09 PM, Blogger markos-the-gnostic said…

    ώστε πήγες για μπάνιο - πώς έχω πεθυμήσει τα χειμωνιάτικα μπάνια...

     
  • At 8:53 PM, Blogger Αίσθησις said…

    Κασσιανέ, είσαι απ'τη φύση σου τολμηρός άνθρωπος.

    Μάρκο, πήρα την εκδίκησή μου για όλα τα χειμωνιάτικα μπάνια που έχεις κάνει!

     
  • At 11:52 PM, Blogger γιώργος said…

    σωστές σκέψεις...
    τελικά, φοβόμαστε το γνωστό ή
    μας έλκυει το άγνωστο;;;
    δεν ξέρω...
    πάντως, εδώ μέσα, εκφραζόμαστε ελεύθερα...
    χωρίς φόβους...

    καλημέρα...

     
  • At 1:55 AM, Blogger kerasia said…

    Καλή εβδομάδα!
    Προσυπογράφω το σχόλιο του Κασσιανού!

     
  • At 4:28 AM, Blogger αλκιμήδη said…

    Έτσι είναι ακριβώς
    πιο ελεύθερη η κατάθεση εδώ μέσα και η επικοινωνία
    και για μένα η όλη διαδικασία λυτρωτική

    καλημέρα και καλή εβδομάδα

     
  • At 5:41 AM, Blogger bebelac said…

    έτσι κι αλλιώς, φίλη Αίσθησις, μασκαρευόμαστε. Εντούτοις λέμε ναι, σε κάθε ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία-γιατί όχι στην δικτυακή;

     
  • At 9:45 PM, Blogger Αίσθησις said…

    Γιώργο, Kerasia, Alcimede, καθυστερημένα καλή εβδομάδα και σ' εσάς. Μερικές μέρες είναι τόσο φορτωμένες, που δεν προλαβαίνω να σας γράψω.

    Bebelac, φιλιά.

     

Post a Comment

<< Home