aisthisis

Monday, December 11, 2006

Καλές γιορτές!

Αυτές οι μέρες είναι πάντα γεμάτες καλεσμένους, επισκέψεις, ταξίδια...Ετσι λοιπόν, θ'αργήσω να ξαναγράψω γιατί νιώθω ότι θέλω να απορροφηθώ απ' όλ' αυτά και απ' την αμεσότητα της επικοινωνίας.
Αν κάποιος απ' τους αγαπημένους φίλους που συνομιλούμε πίσω απ' την οθόνη, θέλει να πιούμε καφέ και να πούμε τις ευχές από κοντά, θα χαρώ πολύ. Αφήστε το τηλέφωνό σας στο e-mail μου.
Εύχομαι σε όλους να περάσετε όμορφα. Θα σας διαβάζω και θα σας σχολιάζω όποτε μπορώ.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!

18 Comments:

  • At 8:10 AM, Blogger αλκιμήδη said…

    καλές γιορτές και σε σένα!
    με πολύ και άμεση επικοινωνία

     
  • At 11:01 AM, Blogger markos-the-gnostic said…

    σου άφησα το τηλέφωνο στο e-mail σου για να επικοινωνήσουμε (να δούμε πώς θα σε αναγνωρίσω)

     
  • At 11:57 AM, Blogger Κασσιανός said…

    Εγώ θα σε αναγνώριζα εύκολα.
    Θα εμπιστευόμουν την δι-Αίσθηση μου!
    :)

    Καλές γιορτές. Καλά να περάσεις.

     
  • At 1:05 AM, Blogger just me said…

    Νωρίς νωρίς μπήκες στο γιορτινό πνεύμα και μου φαίνεται καλό αυτό! Σου εύχομαι να περάσεις όσο καλά αντέχεις και κυρίως σου εύχομαι τα καλύτερα για τον καινούργιο χρόνο (ελπίζω να ξαναμιλήσουμε, ωστόσο).

    Προς το παρόν, ξέχνα την εικονική πραγματικότητα και αφωσιώσου στην πραγματική ζωή, αυτή τη σύντομη και τη μόνη που έχουμε δική μας. Φίλησε, χάιδεψε, τραγούδησε, απόλαυσε καλό φαγητό και καλό κρασί (και μην ακούς τον Κασσιανό για τα κιλά, η χαρά της ζωής βρίσκεται και εκεί, όταν το φαγητό είναι μαζί γλέντι, παρέα και απόλαυση)και προπάντως ζήσε τη γιορτή μέσα από τα μάτια των παιδιών σου.
    Σε φιλώ. Θα τα ξαναπούμε.

     
  • At 5:14 AM, Blogger Αίσθησις said…

    Αλκιμήδη ευχαριστώ, εύχομαι και σέσένα να βρεις αυτά που με τόση αγωνία ψάχνεις.

    Μάρκο, άσ' το καλύτερα, αποκλείεται να με αναγνωρίσεις!

    Κασσιανέ, νομίζω ωστόσο ότι δε θα με αναγνώριζες. Εγώ πάντως σε φανταζόμουν με baby face και γκρίζους κροτάφους.

    just me, συμφωνώ σε όλα όσα μου έγραψες. Σε φιλώ κι εγώ.

     
  • At 9:50 AM, Blogger markos-the-gnostic said…

    ε βέβαια, πώς να σε αναγνωρίσω... χε χε... θα τα είπωμεν...

     
  • At 10:52 PM, Blogger Caesar said…

    Ερχονται οι μέρες οι ξεχωριστές, οι γιορτινές, οι στολισμένες. Μας κλείνουν το μάτι γεμάτες υποσχέσεις για δώρα, ταξίδια, εκπλήξεις και αναμονή για ότι ευχάριστο δεν ήρθε όλη τη χρονιά. Ας αφήσουμε να μας πιάσουν από το χέρι και να μας σύρουν σε άλλα σφαίρες έξω από τη ρουτίνα και την καθημερινότητα.

    γειά σας
    χο χο χο
    πάω να πάρω το έλκηθρό μου
    χο χο χο

     
  • At 2:44 AM, Blogger kerasia said…

    Καλές γιορτές! Να περάσεις καλά!

     
  • At 10:04 AM, Blogger Αίσθησις said…

    caesar, να μας φέρεις δώρα. Τα λόγια σου είναι πολύ γλυκά.

    Κερασία, τα καλύτερα και για σένα! Ευχαριστώ.

     
  • At 2:11 PM, Blogger fish eye said…

    να περασεις ζαχαρενια χριστουγεννα..να μας ξαναρθεις..!!φιλια..!!

     
  • At 7:16 AM, Blogger Αίσθησις said…

    Με το φεγγάρι αγκαλιά, ευχαριστώ και ανταποδίδω.

     
  • At 4:11 AM, Blogger just me said…

    Τελικές ευχές για τις προ των πυλών γιορτές, και κυρίως για τον καινούργιο χρόνο. Να σου φέρει ό,τι ονειρεύεσαι.
    Σε φιλώ.

     
  • At 11:10 AM, Blogger Χαρτοπόντικας said…

    Καλά Χριστούγεννα Μαράκι ;)

     
  • At 6:58 AM, Blogger Sigmataf said…

    Όμορφες μέρες να έχουμε.

     
  • At 9:40 AM, Blogger Αίσθησις said…

    Χαρτοπόντικα, σ'ευχαριστώ που βγήκες απ' το σεντούκι σου για να μου ευχηθείς. Σου στέλνω κι εγώ τις καλύτερες ευχές μου.

    Sigmataf, όμορφες μέρες για όλους και να τα ξέρεις όλα... με το νι και με το σίγμα!

     
  • At 6:32 AM, Blogger melomenos said…

    "στη ζωή που περνά
    στο χρόνο που χάνεται
    στη νεότητα που μαραίνεται
    στις αντιστάσεις που καταρρέουν
    στη δίψα που μένει ασίγαστη
    στα θέλω που αλλιώς ξεκίνησαν
    στην απύθμενη κούραση
    στη λαχτάρα για έκσταση και ζωή"
    τι όμορφο είναι αυτό που έγραψες!!!
    σου ευχομαι καλή χρονιά και χαμόγελλα πάντα, με τους ανθρώπους που αγαπάς κοντά σου!

     
  • At 7:50 AM, Blogger just me said…

    Κι άλλες ευχές, σε real time (2-1-2007), για τον καινούργιο χρόνο.
    Καλή χρονιά!

     
  • At 2:39 AM, Blogger just me said…

    Αίσθησις;;;
    Πες μου ότι δεν μας εγκατέλειψες κι εσύ! (Mήπως ν΄αρχίσω να ετοιμάζω κι εγώ τις βαλίτσες μου;)
    Να είσαι καλά.

     

Post a Comment

<< Home